سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز


نماز جمعه تهران به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه می‌شود
مراسم نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران 14 خرداد که مقارن با سالروز رحلت ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی قدس سرّه الشریف است به امامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی در حرم مطهر آن امام عظیم الشان برگزار می شود.


برزیل افشا کرد:

متن نامه محرمانه اوباما به داسیلوا / اثبات ریاکاری و قابل اعتماد نبودن آمریکا
پس از اظهارات وزیر خارجه آمریکا در مورد وجود اختلافات جدی میان واشنگتن و برازیلیا در مورد بیانیه...

لاریجانی در نشست خبری- 2:

خط قرمز بیانیه تهران برخورد گزینشی با آن است/ مواضع روسیه تغییر کرد
رئیس مجلس شورای اسلامی درباره اینکه خط قرمز بازنگری در بیانیه تهران چیست، گفت: خط قرمز بیانیه تنظیم...

سردار مومنی خبر داد:

افزایش جریمه ها‌ تا200 هزار تومان/ پرداخت5/1 میلیون تومان درصحنه تصادف
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی با اعلام اینکه مبلغ جریمه‌ها در تخلفاتی مانند استفاده از قرصهای...
اخنصاصی مهر/

کشف یک قبرستان سه هزار ساله در یاسوج توسط یک راننده لودر
یاسوج - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از کشف یک قبرستان...


ائتلاف ملی و دولت قانون:


ائتلاف دولت قانون و ائتلاف ملی عراق با رد درخواست فهرست العراقیه برای دخالت خارجی در مسئله داخلی تشکیل دولت عراق و خشم مردم و رای دهندگان از این مسئله تاکید کردند فهرست العراقیه دچار سردرگمی شده است.


در نشست پیروانی با کفاشیان؛


در نشست سرمربی تیم فوتبال امید با مسئولان فدراسیون فوتبال حمایت از برنامه های آماده سازی این تیم برای حضور شایسته و قدرتمند در بازیهای آسیایی گوانگژو مورد تاکید قرار گرفت.


حسینی:


تبریز - خبرگزاری مهر: وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاری خارجی راهبرد دیپلماسی اقتصادی دولت دهم است تاکید کرد: رشد اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری بدون جذب سرمایه گذاری خارجی ممکن نیست.


رحیمی خبر داد:


تبریز - خبرگزاری مهر: معاون اول رئیس جمهوری با اعلام اینکه "دانه درشت های مفاسد اقتصادی از 300 نفر تجاوز نمی کنند" از برنامه ریزی برای ایجاد یک میلیون شغل برای جوانان در سال جاری و رشد 60 درصدی سرمایه گذاری در کشور خبر داد.


پیگیری خبر/


کرمانشاه - خبرگزاری مهر: مدیر امور فنی شرکت نفت و گاز غرب کشور گفت: امکانات استانی و حتی منطقه ای جهت مهار آتش سوزی چاه شماره 24 نفت شهر کافی نیست و باید جهت مهار این چاه از امکانات سایر استانها و وزارت نفت کمک گرفت.


لاریجانی (بخش پایانی)


رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که ایران با برخورد گزینشی با بیانیه تهران مخالف است.


تلویزیون رژیم صهیونیستی:


تلویزیون رژیم صهیونیستی در واکنش به بیانیه بایانی اجلاس بازنگری معاهده منع گسترش سلاحهای هسته ای(ان.بی.تی) که به صراحت به نام این رژیم اشاره شده، تاکید کرد سیاست پنهان کاری هسته ای اسرائیل در معرض خطر قرار گرفته است .


نادری درگفتگوبا مهر اعلام کرد:


مدیر کل دفتر آموزشهای آزاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: فهرست اسامی نهایی 72موسسه آموزش عالی آزاد مجاز به برگزاری دوره های آمادگی فراگیر پیام نور اعلام شد.


خالد مشعل:


رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اظهار داشت که این جنبش هیچ مشکلی با آمریکا و منافع آن ندارد اما این امر نباید به ضرر ملت های منطقه باشد.


لاریجانی در نشست خبری- 5:


رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سپاه نباید رقیب بخش خصوصی باشد، ورود سپاه به بخش اقتصادی کشور را به نفع اقتصاد کشور دانست .


یازدهمین جام آسیایی فوتسال/


رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با اشاره به دو قهرمانی گذشته تیم ملی فوتسال ایران در پیکارهای قهرمانی آسیا گفت: از تجربیات گذشته برای برتری مقابل ازبکستان استفاده کرده و جام قهرمانی را بدست می آوریم.


لاریجانی در نشست خبری- 4:


رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رفتارهای تنگ نظرانه ، تحریف سخنان و اتهام زنی به دیگران از منشاء انقلاب اسلامی بدور است، گفت : عده ای که نانشان در راه اندازی دعوا است هر فرد ناصحی سخن می گوید او را تخطئه می کنند.


مایلی کهن در گفتگو با مهر:


سرمربی تیم فوتبال سایپا با اشاره به وجود برخی دستهای پشت پرده در بالا بردن سطح دستمزدها و مبلغ قرارداد بازیکنان لیگ برتر تاکید کرد: متاسفانه عدم آشنایی و عملکرد ناآگاهانه و دوگانه برخی مدیران باشگاهها به این افزایش قیمتها دامن می زند.


لاریجانی در نشست خبری-3:


رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که در صورت بی اعتنایی غرب به بیانیه تهران این بیانیه از خاصیت خواهد افتاد و در این صورت مجلس و دولت نسبت به نحوه همکاری با نهادهای بین المللی تصمیم گیری خواهند کرد.


در گفتگو با مهر عنوان شد:


فرمانده یگان حفاظتی سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور با تاکید بر اینکه امسال جنگلهای کشور سال بحرانی پیش رو دارند، دلیل مهار نشدن زود هنگام آتش سوزی بلوط زارهای ارتفاعات "بی وره" شهرستان ملکشاهی ایلام را نبود امکانات هوایی عنوان کرد

ارسال شده در توسط حامد هاشمی