سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز

< language=java>
runSlideShow1();

قرار است پس از مذاکرات کلینتون با داوداغلو، هیلاری گزارشی از پیشرفت فعالیت‌ها در مذاکرات را برای رئیس جمهور امریکا ارسال و نحوه همکاری با 1+5 را مشخص کنند تا براساس آن به مذاکرات با طرف‌های فرانسوی و روسی و انگلیسی تا ده روز آینده ادامه دهند و بتوانند قبل از پایان نیمه اول سال میلادی مذاکرات را در وین آغاز کنند.
موسوی در خصوص شورای انقلاب فرهنگی با بیان اینکه از دوره دوم ریاست جمهوری آقای خاتمی عضو این شورا بوده، گفت: «از همان هنگام در جلسات این شورا شرکت نداشتم، اما این عدم شرکت به دلیل مخالفت با شورا نبوده است.» این صحبت موسوی در حالی بود که وی طی هفته های گذشته دولت را به علت نادیده گرفتن اهمیت شوراها متهم کرد.
ما هم اکنون مدارک مستنداتی در اختیار داریم که امیر قلعه نویی، علی دایی و افشین قطبی به عنوان مربیان سال‌های اخیر تیم ملی در حالی که مبالغ هنگفت و سرسام آوری را در دوره خود از فدراسیون گرفته‌اند، مالیات قرارداد خود را پرداخت نکرده‌اند.
اما ورود دولت در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها نشان داد که احمدی نژاد دغدغه آینده کشور را دارد و برای ایجاد یک تحول عظیم و سازنده اقتصادی عزم خود را حتی با پرداخت هزینه های سنگین جزم کرده است.
سکولاریستهای مسلمان اسلام را خرده فرهنگ میداند و برای آن ظرفیت جهانی قائل نیستند،جریان مدرنیته اسلامی هم همچنان به دنبال ژاپن اسلامی و مالزی دوم است. اما طرفداران تمدن اسلامی به دنبال تغییر کل نظام جهانی هستند و میخواهند به سمت عصر ظهور حرکت کنند.
واتیکان این ادعاها را در مقابل پرونده حقوقی که علیه این تشکیلات در دادگاه فدرال ایالت کنیتاکت و شهر لوئیزویل ارائه شده، اعلام کرده است، ادعایی که سؤالات و جرایم دیگری را برای مقر خداجویی مسیحیان دنیا ایجاد می کند.
با وجود گذشت مدت‌ها از مطرح شدن طرح تحول و هدفمند کردن یارانه ها هنوز دولت نشریه، جزوه یا کتابی که به گونه ای درخور مبانی تئوریک این طرح را برای نخبگان جامعه تبیین کند، ارائه نکرده است و این طبیعی است که به عنوان یکی از نقص های برجسته دولت در تعامل با جامعه دانشگاهی و نخبگان کشور مطرح باشد.
ایرانیان سالانه دست کم بیش از 36 میلیارد تومان برای زیباتر شدن هزینه می کنند و اگر به طور متوسط سه عمل جراحی انجام شود رقمی حدود 100 میلیارد تومان حجم تجارت این صنعت است.

ارسال شده در توسط حامد هاشمی