سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز

 تشدید فعالیت پژاک برای عضو گیری در ایران 

 

گروهک تروریستی پژاک به تازگی فعالیت خود را برای عضوگیری نیروهای جدید در شهرهای مختلف از جمله تهران و کرج افزایش داده است 

گروهک تروریستی پژاک شاخه ایرانی گروه «پ.ک.ک» اخیرا فعالیت خود را برای عضوگیری نیروهای جدید در شهرهای مختلف خصوصا در تهران و کرج و از نیروهای مستعد و خبره جهت ارتقای فعالیت‌های خود افزایش داده است.
 در تازه‌ترین اقدامات این گروهف افرادی از این گروه ماموریت یافته‌اند در شهرهای بزرگ و از جمله تهران و کرج با حمایت مالی آنان ساکن شوند و وظیفه آنان یافتن افراد مستعد برای عضویت در این گروه تروریستی است.
ایجاد رابطه دوستی با این افراد پس از شناسایی اقدام دیگری است که توسط آنان یا واسطه‌های دیگر انجام شده و زمینه اعزام آنان به برخی شهرهای مرزی غرب و بعد منطقه سلیمانیه عذاق را فراهم می‌کنند.


اولیویت پژاک برای جذب نیرو افراد خبره و کارشناس در رشته‌های مختلف علمی و صنفی است تا بتوانند اقدامات خود را با شرایط نوین بروز کنند.
همچنین در صورتی که افراد فوق‌الذکر حاضر به عضویت در این گروه نشوند مآمورین پژاک سعی می کنند هر طور شده و با وعده همه گونه ماینت مالی و معنوی از تخصص آنان استفاده کنند.


ارسال شده در توسط حامد هاشمی