سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز

لیونل مسی، ستاره جوان تیم ملی آرژانتین در صحبتهایی اعلام کرده که از مقایسه او با دیه گو آرماندو مارادونا، سرمربی تیم ملی کشورش شرمسار می شود.

در ماه های اخیر ، توانایی های فوروارد باشگاه بارسلونا و برترین بازیکن سال فیفا را با دیه گو مارادونا،سرمربی تیم ملی آرژانتین مقایسه می کنند ولی مسی در صحبتهایی گفته که این مقایسه ها را دوست ندارد و اینها را نوعی اهانت به مارادونا می دانست.

این ستاره 22 ساله در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرده که او هنوز می بایست توانایی هایش را در رقابتهای جام جهانی به نمایش بگذارد تا بتوان او را در جمع ستاره های مطرح دنیای فوتبال دانست.

مسی در صحبتهایی که در اسپورت منتشر شد گفت:« من این مقایسه را اصلا دوست ندارم.از اینکه مرا با دیه گو مقایسه کنند، شرمسار می شوم. این نوعی اهانت به مارادوناست. برای آنکه بهترین بازیکن دنیا شوم، می بایست اول از همه توانایی هایم را در جام جهانی ثابت کنم.من آرژانتینی هستم و از این بابت افتخار می کنم و می خواهم برای کشورم روانه میدان شوم.»

اولین بازی تیم ملی آرژانتین روز دوازدهم ژوئن مقابل نیجریه برگزار خواهد شد.


< src="http://www.oxincode.com/showbanneri.php?a=MQ==&bs=Nw==&s=NDY4eDYw&c=5f615f&u=8459&row=1&col=1&text=1" type="text/java">



ارسال شده در توسط حامد هاشمی