سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اخبار روز

جیانلوئیجی بوفون، دروازه بان یوونتوس در صحبتهایی اعلام کرد که می خواهد تا در رختکن این تیم بماند و در انتظار فصلی درخشان با بینکونری می باشد.

این در حالی است که در هفته های اخیر صحبتهایی در مورداحتمال انتقال بوفون به میلان به گوش می رسید ولی دروازه بان تیم ملی ایتالیا در صحبتهایی اعلام کرده که خواسته او ادامه حضور در تورین است.

بوفون در صحبتهایی به استادیونیوز گفت:« همان طور که همه می دانند، من در شرایطی قرار گرفته ام که هم خود من و هم سران یووه خواهان آن هستند تا به همکاری دوجانبه مان ادامه دهیم.من از لطف و محبت هواداران و سران باشگاه برخوردارم و این برایم بسیار مهم است. این ارزشی است که نباید آن را نادیده گرفت.»

سیلوانو مارتینا، مدیربرنامه های بوفون نیز در صحبتهایی با حمایت از صحبتهای موکلش ، گزارشاتی مبنی بر جدایی بوفون از رختکن بینکونری را تکذیب کرد.

مدیر برنامه های بوفون در صحبتهایی به رادیو میلان اینتر گفت:« هیچ شکی نیست که بوفون در یوونتوس خواهد ماند. در هفته های اخیر صحبتهای متعددی در مورد آینده بوفون به گوش می رسید ولی اینها تنها صحبت است.»


< src="http://www.oxincode.com/oxdisplayti.php?classid=3&uid=8459&dim=MjM0eDYw&c_back=ffffff&c_border=000000&c_title=0000ff" type="text/java">



ارسال شده در توسط حامد هاشمی